20/06/2025

«Διένεξη Κυρανάκη-Λυμπερόπουλου: “Αυτό δεν είναι καφενείο!”»

Νέα σύγκρουση καταγράφηκε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής για τον νέο ΚΟΚ ανάμεσα στον αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον πρόεδρο Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιο Λυμπερόπουλο. Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης εμφανίστηκε αμετακίνητος για την απαγόρευση της κίνησης των ταξί στις λεωφορειολωρίδες. «Οι συγκοινωνιολόγοι είναι αντίθετοι με την διάταξή μας που επιτρέπει την επιβίβαση και

Νέα σύγκρουση Κυρανάκη με Λυμπερόπουλο – «Δεν είναι καφενείο εδώ»

Σύγκρουση στην Επιτροπή της Βουλής για τον νέο ΚΟΚ

Μια νέα αντιπαράθεση σημειώθηκε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής σχετικά με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), ανάμεσα στον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, και τον πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιο Λυμπερόπουλο. Ο Κυρανάκης παρέμεινε σταθερός στη θέση του για την απαγόρευση κίνησης των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.

«Οι συγκοινωνιολόγοι διαφωνούν με τη διάταξή μας που επιτρέπει την επιβίβαση και αποβίβαση πελατών ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Οι απόψεις τους είναι αντίθετες με αυτές των εκπροσώπων των ταξί. Από τον Ιούλιο, όταν θα εγκατασταθούν κάμερες στα λεωφορεία, θα έχουμε πραγματικά δεδομένα που θα δείχνουν αν οι νέες ρυθμίσεις βελτιώνουν τη ροή κυκλοφορίας», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός.

Ακολούθως,απάντησε προσωπικά στον Θύμιο Λυμπερόπουλο,ο οποίος είχε κατηγορήσει ότι εκπροσωπεί τα συμφέροντα της Uber: «Κατά τη διάρκεια αυτής της κοινοβουλευτικής συζήτησης δεν αναφερθήκατε καθόλου στο νομοσχέδιο. Αντί αυτού ισχυριστήκατε ότι κάνω συμφωνίες με την Uber. Ποιο από τα σημεία του νομοσχεδίου ευνοεί την Uber; Αυτή λειτουργεί βάσει νόμου Σπίρτζη που εσείς θεωρείτε ως το καλύτερο», ανέφερε ο Κυρανάκης.

Σε απάντηση σε αυτόν, ο Λυμπερόπουλος είπε: «Υπάρχει απόφαση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που έχουμε υιοθετήσει και προβλέπει συγκεκριμένες διαδικασίες για τις πολυεθνικές εταιρείες και τη φορολόγησή τους». Ο Κυρανάκης αντέτεινε: «Αυτό δεν σχετίζεται με το νομοσχέδιο του ΚΟΚ. Ερχόμαστε εδώ να συζητήσουμε και εσείς προσωπικά με κατηγορείτε».

«Είναι αποδεδειγμένο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως ταξί δεν είναι βιώσιμα», σχολίασε ο Λυμπερόπουλος προσθέτοντας πως η ΕΕ έχει καταλήξει σε παρόμοια συμπέρασμα. «Με αυτόν τον τρόπο μας οδηγούν στο να ξεπουλήσουμε τις άδειές μας», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Υπουργός τόνισε ότι αυτά τα ζητήματα δεν αφορούν ούτε τον ΚΟΚ ούτε τις λεωφορειολωρίδες: «Σταματήστε να δυσφημείτε όποιον διαφωνεί μαζί σας». Σημείωσε επίσης πως έχει αφαιρεθεί η παράλογη πρόβλεψη αφαίρεσης άδειας όταν κάποιος χρησιμοποιεί λεωφορειολωρίδα.

“Δεν θα υπάρχει σύστημα ποινών;”,ρώτησε ξανά ο Λυμπερόπουλος.”Αφήστε με να εκφράσω τη γνώμη μου”, απάντησε ο Κυρανάκης προσθέτοντας πως η πρόταση ήταν να μην τιμωρούνται οι επαγγελματίες οδηγοί σε περίπτωση παράβασης.

“Φέρνουμε μια μέση λύση που επιτρέπει στους οδηγούς ταξί να εισέρχονται στις λεωφορειολωρίδες μόνο για επιβιβάσεις ή αποβιβάσεις”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

“Φαίνεται ότι έχετε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους Αθηναϊκούς οδηγούς”, παρατήρησε ειρωνικά ο Λυμπερόπουλος ενώ η απάντηση του Κυρανάκη ήταν σαφής: “Έχω καλές σχέσεις εκτός αν κάποιος μου ασκεί κατηγορία”.

N ναι ναι ναι ναι ναι nnnnnn nnnn nnnn nn nn nn nnnn nnnn