ΑΑΔΕ: Νέα Μέτρα για την Εξυπηρέτηση Ατόμων με Δυσκολίες στην Επικοινωνία
Μια νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία υλοποιεί πιλοτικά η ΑΑΔΕ, για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive. Στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται

Νέα Πρωτοβουλία της ΑΑΔΕ για Άτομα με Επικοινωνιακές Δυσκολίες
Η ΑΑΔΕ προχωρά σε πιλοτική εφαρμογή μιας καινοτόμου πλατφόρμας που στοχεύει στην υποστήριξη ατόμων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, ενισχύοντας έτσι την προσβασιμότητα και τη δίκαιη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Η νέα αυτή εφαρμογή διευκολύνει την αυτονομία των χρηστών και προσφέρει υπηρεσίες μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) καθώς και από το myAADElive. Στην τρέχουσα φάση του πιλοτικού προγράμματος, οι πολίτες μπορούν να λάβουν βοήθεια σχετικά με θέματα όπως το εισόδημα, η εγγραφή στο μητρώο ή η χορήγηση «ΑΦΜ» και «Κλειδάριθμου», είτε ξεχωριστά είτε μαζί.
Δυνατότητες της Νέας Εφαρμογής
- Για άτομα με προβλήματα ακοής: Παροχή αυτόματου υποτιτλισμού στα Ελληνικά μέσω τεχνητής νοημοσύνης καθώς και πραγματική διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα από διαδικτυακούς διερμηνείς.
- Για ξενόγλωσσους χρήστες: Αυτόματη μετάφραση σε πραγματικό χρόνο σε γλώσσες όπως Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού, Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά και Φιλιππινέζικα.
Η πρόσβαση στη νέα εφαρμογή γίνεται κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), επιλέγοντας την ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» όπου θα βρείτε τις επιλογές για «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική». Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 08:00 – 14:30.
Aυτή η πρωτοβουλία υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB υπό τον συντονισμό του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), ο οποίος ανήκει στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η τεχνολογία πίσω από αυτή τη λύση παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα που προάγει τη συμπεριληπτική επικοινωνία. Σκοπός είναι να διασφαλιστεί ότι άτομα με διαφορετικές ανάγκες προσβασιμότητας αλλά και ξενόγλωσσοι έχουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στις υπηρεσίες. Η πιλοτική λειτουργία αυτής της πρωτοβουλίας θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Ιουλίου.
Για περισσότερες λεπτομέρειες ή ερωτήσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) τηλεφωνώντας στο (+30) 213 162 1000 κατά τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 07:30 – 17:00 ή στέλνοντας ηλεκτρονικό ερώτημα προς την ΑΑΔΕ:
- a) Για εγγεγραμμένους χρήστες: Μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο > Ερωτήματα προς ΑΑΔΕ.
- b) Για μη εγγεγραμμένους χρήστες: Από τον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (aade.gr) επιλέγοντας Επικοινωνία > Ηλεκτρονικό ερώτημα > Φόρμα υποβολής ερωτήματος.