06/07/2025

Sephora και Lyft: Η Συνεργασία που Μεταμορφώνει την Εμπειρία Ομορφιάς!

Μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο φτάνει ο καταναλωτής στο κατάστημα δοκιμάζει η Sephora, σε συνεργασία με τη Lyft Media, μέσα από μια τετραήμερη προωθητική δράση. Η ενέργεια, με τίτλο «Delivered to Beauty», πραγματοποιείται από τις 7 έως τις 10 Ιουλίου και προσφέρει στους ενδιαφερόμενους πίστωση 20 δολαρίων για μονή διαδρομή με Lyft

Επιχειρηματική σύμπραξη της Sephora με την Lyft

Sephora και Lyft Media: Μια Νέα Προσέγγιση στην Εμπειρία Αγορών

Η Sephora αναζητά νέους τρόπους για να διευκολύνει την πρόσβαση των πελατών στα καταστήματά της, συνεργαζόμενη με τη lyft Media σε μια προωθητική ενέργεια που θα διαρκέσει τέσσερις ημέρες.

Η καμπάνια με τίτλο «Delivered to Beauty» θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 10 Ιουλίου, προσφέροντας στους συμμετέχοντες πίστωση ύψους 20 δολαρίων για μια διαδρομή με Lyft προς επιλεγμένα καταστήματα Sephora. Στο κατάστημα, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση από ειδικούς και να επωφεληθούν από έκπτωση 10 δολαρίων για αγορές άνω των 50 δολαρίων.

Σύμφωνα με τη Zena Arnold, επικεφαλής του τμήματος marketing της Sephora στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι σύγχρονοι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα την ανθρώπινη αλληλεπίδραση όταν πρόκειται για προϊόντα υψηλής ποιότητας στον τομέα της ομορφιάς. Όπως επισημαίνει η arnold, οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς μια αγορά αλλά μια μοναδική εμπειρία που ανταποκρίνεται στις προσωπικές τους ανάγκες και επιθυμίες.