22/08/2025

«Όλγα Κεφαλογιάννη και Σταύρος Καφούνης: Μια Συνάντηση για την Επαναστατική Αναβάθμιση της Αγοραστικής Εμπειρίας»

Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, με επικεφαλής τον Πρόεδρο κ. Σταύρο Καφούνη. Στη συνάντηση συμμετείχαν η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Βασιλική Κουτσούκου, ο κ. Ευάγγελος Μπινιχάκης, μέλος της Επιτροπής Τουρισμού της ΕΣΕΕ και Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ιεράπετρας, η κα. Βάλια Αρανίτου, Επιστημονική

Όλγα Κεφαλογιάννη: Συνάντηση με τον Σταύρο Καφούνη – Στο επίκεντρο η ανάδειξη της αγοραστικής εμπειρίας στην

Συνάντηση Υπουργού Τουρισμού με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας

Η Υπουργός Τουρισμού,Όλγα Κεφαλογιάννη,είχε πρόσφατα μια συνάντηση με εκπροσώπους της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας,επικεφαλής της οποίας ήταν ο Πρόεδρος κ. Σταύρος Καφούνης.

Στη συζήτηση συμμετείχαν επίσης η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Βασιλική Κουτσούκου, ο κ. Ευάγγελος Μπινιχάκης από την Επιτροπή Τουρισμού της ΕΣΕΕ και Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ιεράπετρας, η κα.Βάλια Αρανίτου, Διευθύντρια του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ καθώς και η κα. Κλειώ Καρανίκα υπεύθυνη για τις επικοινωνίες στην ίδια οργάνωση.

Η συζήτηση εστίασε στους τομείς όπου οι συνεργασίες μεταξύ του τουριστικού και εμπορικού τομέα μπορούν να ενισχύσουν την προσέλκυση επισκεπτών που ενδιαφέρονται για αγορές, προσφέροντας παράλληλα σημαντικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις αλλά και τις τοπικές κοινότητες.

Ο κοινός στόχος είναι να αναδειχθεί η αγοραστική εμπειρία στην Ελλάδα – Shopping in Greece, με σκοπό:

  • την ποιοτική ανάπτυξη των τουριστικών προϊόντων καθώς και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου,
  • την αύξηση των εσόδων των εμπορικών επιχειρήσεων που σχετίζονται με τον τομέα του τουρισμού,
  • την ένταξη νέων προορισμών που θα προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες αγορών.

Η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε: «Ο τομέας του Τουρισμού είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένος με την πλειοψηφία άλλων κλάδων οικονομικής δραστηριότητας. Η στοχευμένη ανάδειξη κλάδων της ελληνικής εμπορικής αγοράς μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης στην κατεύθυνση υλοποίησης της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού για ποιοτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και διάχυση της επισκεψιμότητας σε όλη την Επικράτεια καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».

Από τη πλευρά του ο κ. Καφούνης δήλωσε: «Η εμπειρία αγορών στην Ελλάδα αποτελεί ένα στρατηγικό πλεονέκτημα στον ελληνικό Του turismo , ωστόσο παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτο μέχρι σήμερα. Με τη συνεργασία μας με την Υπουργό κυρία Κεφαλογιάννη καθώς επίσης τη βούληση από πλευράς Πολιτείας μπορούμε να προχωρήσουμε σε στοχευμένες δράσεις για την προβολή αυτού που αποκαλούμε “Shopping in Greece”,ενισχύοντας τόσο τη ταξιδιωτική εμπειρία όσο και τη δυναμική των ελληνικών εμπορικών δραστηριοτήτων σε μια κρίσιμη περίοδο».