«Θεσσαλονίκη χωρίς Μετρό: Οι Εναλλακτικές Διαδρομές για τον Επόμενο Μήνα»
Χωρίς Μετρό θα μείνει η Θεσσαλονίκη από τις 10 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου 2025, καθώς το δίκτυο θα τεθεί εκτός επιβατικής λειτουργίας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες δοκιμές συρμών και συστημάτων για την επέκταση προς Καλαμαριά. Όπως αναφέρει το thstival.gr, η απόφαση ελήφθη σε σύσκεψη στα γραφεία της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.» με τη συμμετοχή

Χωρίς Μετρό θα παραμείνει η Θεσσαλονίκη από 10 Νοεμβρίου έως 10 Δεκεμβρίου 2025
Η Θεσσαλονίκη θα μείνει χωρίς τη λειτουργία του μετρό της από τις 10 Νοεμβρίου μέχρι και τις 10 Δεκεμβρίου του 2025, καθώς το δίκτυο θα αναστείλει την επιβατική εξυπηρέτηση προκειμένου να διεξαχθούν κρίσιμες δοκιμές στα βαγόνια και στα συστήματα για την επέκταση προς Καλαμαριά.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το thstival.gr, η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε κατά τη διάρκεια σύσκεψης που διεξήχθη στα γραφεία της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.», στην οποία συμμετείχαν ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος καθώς και εκπρόσωποι διαφόρων αρμόδιων φορέων (ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ, THEMA).
Έκτακτα μέτρα για την αστική συγκοινωνία
Προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό που αριθμεί πάνω από 2,2 εκατομμύρια μετακινήσεις κάθε μήνα, τίθενται σε εφαρμογή μια σειρά έκτακτων μέτρων ενίσχυσης των δημόσιων συγκοινωνιών:
- Νέα λεωφορειακή γραμμή Μ1: Σύνδεση Νέας Ελβετίας με τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Η διαδρομή θα διαρκεί περίπου 30–35 λεπτά και τα λεωφορεία θα διέρχονται κάθε 7–10 λεπτά.
- Αύξηση δρομολογίων: Θα αυξηθούν οι συχνότητες στις γραμμές 3Κ, 31, 39 και 58 ώστε οι χρόνοι διέλευσης να μειωθούν σε περίπου 8–10 λεπτά αντί για τους τρέχοντες χρόνους των12–18 λεπτών.
- Eπιπλέον λεωφορεία: Θα κυκλοφορούν σταθερά συνολικά πάνω από πεντακόσια οχήματα (325 του ΟΑΣΘ κι άλλα 182 της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης).
Eπιπλέον, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών (μηνιαίων ή τριμήνων) θα έχουν δικαίωμα παράτασης της ισχύος τους ώστε να μην χάσουν τα ήδη προπληρωμένα εισιτήρια τους.
Tο μέλλον του μετρό στη Θεσσαλονίκη
Aξιοσημείωτο είναι ότι στο αμαξοστάσιο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης βρίσκονται ήδη τέσσερις νέοι συρμοί ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένονται άλλοι τρεις εκ των συνολικά δεκαπέντε που έχουν προγραμματιστεί να ενσωματωθούν στο δίκτυο.