05/12/2025

Διημερίδα Ιστορίας της Τέχνης: Ανακαλύπτοντας το Παρελθόν στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών

Το Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης (ΘΙΣΤΕ) της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και η Εταιρεία Ελλήνων Ιστορικών Τέχνης ( ΕΕΙΤ) συνδιοργανώνουν Διημερίδα Ιστορίας της Τέχνης την Παρασκευή 21/11 και το Σάββατο 22/11/2025 στο Αμφιθέατρο της Βιβλιοθήκης της ΑΣΚΤ ( Πειραιώς 256). Στη διημερίδα την πρώτη μέρα θα παρουσιαστούν οι μελέτες νέων ερευνητών γύρω

Διημερίδα Ιστορίας της Τέχνης στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών






Διημερίδα Ιστορίας της Τέχνης

Διημερίδα Ιστορίας της Τέχνης

Το Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης (ΘΙΣΤΕ) στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) σε συνεργασία με την Εταιρεία Ελλήνων Ιστορικών Τέχνης (ΕΕΙΤ), διοργανώνουν μία διημερίδα αφιερωμένη στην ιστορία της τέχνης, η οποία θα διεξαχθεί την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου και το Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2025, στον χώρο του Αμφιθεάτρου στη Βιβλιοθήκη της ΑΣΚΤ (Πειραιώς 256).

Κατά τη διάρκεια του πρώτου ημέρας, οι νέοι ερευνητές θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εργασίες τους σχετικά με την ιστορία της τέχνης. Ομιλητές θα είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών καθώς και υποψήφιοι διδάκτορες ή νεοκατακτημένοι διδάκτορες.

Η δεύτερη ημέρα θα εστιάσει στη θέση που κατέχει η Ιστορία της τέχνης στα ελληνικά πανεπιστήμια. Καθηγητές από διάφορα ελληνικά ανώτατα ιδρύματα θα μοιρασθούν τις εμπειρίες τους αναφορικά με τη διδασκαλία αυτού του επιστημονικού πεδίου στις σχολές τους.

Πρόγραμμα Διημερίδας

Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2025

“Συνάντηση νέων ερευνητών: Νέα έρευνα στην Ιστορία της τέχνης στην Ελλάδα”

  • 10:00: Εγγραφές
  • 10:20: Χαιρετισμοί
    • Eρατώ Χατζησάββα: Πρύτανις ΑΣΚΤ
    • Eυθυμία Γεωργιάδου-Κούντουρα: Πρόεδρος ΕΕΙΤ
    • Nίκος Δασκαλοθανάσης: Πρόεδρος ΘΙΣΤΕ
  • 10:30: Έναρξη Εργασιών

Sαββάτο, 22 Νοεμβρίου 2025

“Η Ιστορία της τέχνης στα ελληνικά ΑΕΙ”

  • 10:00: Εισαγωγή από τον Nίκο Δασκαλοθανάση, καθηγητή και πρόεδρο του τμήματος στο ΑΣΚΤ.
     

  • Nίκολας μπροστά σε ένα ποντίκι όπου προσεγγίζει εκθέσεις με τον ενθουσιασμό των ανθρώπων που τις αγνοούν. 
  •  Nίκολας μπροστά σε ένα ποντίκι όπου προσεγγίζει εκθέσεις με τον ενθουσιασμό των ανθρώπων που τις αγνοούν.

“)