Ανακοινώθηκε η Έναρξη Λειτουργίας του Καινοτόμου ‘my1521’ από την ΑΑΔΕ!
Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης “my1521” της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη. Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔε είναι η καλύτερη και

Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης my1521 της ΑΑΔΕ
Το καινοτόμο σύστημα εξυπηρέτησης “my1521” της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) τέθηκε σε λειτουργία, όπως ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη.
Ο κ. Πιτσιλής τόνισε ότι η νέα υπηρεσία στοχεύει στην ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων. «Με το my1521 εγκαινιάζουμε έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης που μετασχηματίζει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο απευθυνόμαστε στους πολίτες» δήλωσε χαρακτηριστικά.Υπογράμμισε επίσης την επιθυμία για μια δημόσια διοίκηση που να είναι πιο αποδοτική, ανοιχτή και φιλική προς τους πολίτες.
Ο κ. Χατζηδάκης επισήμανε ότι «η υποχρέωση μας είναι να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση στους πολίτες», προσθέτοντας πως το 1521 έχει στόχο να βελτιώσει την εμπειρία των φορολογουμένων. «Πρέπει να μειώνουμε τους φόρους όσο περισσότερο μπορούμε, αλλά ταυτόχρονα οφείλουμε να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους φορολογούμενους» ανέφερε.
«Σήμερα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της δημόσιας εξυπηρέτησης», δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας, σημειώνοντας ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε θέσει από το 2019 ως στόχο τη ριζική αλλαγή στον τρόπο που το Δημόσιο επικοινωνεί με τους πολίτες.
Σύμφωνα με τον κ. Πιερρακάκη, αυτός ο στόχος έχει επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό μέσω του gov.gr και άλλων ψηφιακών μεταρρυθμίσεων. Ανέφερε επίσης ότι η δημόσια διοίκηση δεν περιορίζεται μόνο στη ψηφιακή επικοινωνία αλλά απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω πολλών καναλιών.
Pώς λειτουργεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521
Το my1521 αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα επικοινωνίας της ΑΑΔΕ που συγκεντρώνει σταδιακά όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης για πολίτες, επιχειρήσεις καθώς και υπαλλήλους της αρχής.Συνδυάζει την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521 για ενιαία διαδικασία εξυπηρέτησης.
Κατά την παρουσίαση του συστήματος, ο Διοικητής ανέφερε ότι θα υπάρχει τρία επίπεδα υποστήριξης:
- Pρώτο επίπεδο: 120 ειδικευμένοι εκπρόσωποι θα απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα παρέχοντας γενικές πληροφορίες.
- Dεύτερο επίπεδο: Στελέχη με ειδικές γνώσεις θα αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν έλεγχο στοιχείων.
- Tρίτο επίπεδο: Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ θα διαχειρίζονται τις πιο περίπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική ή κανονιστική αρμοδιότητα.
The τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο κατά τις εργάσιμες ημέρες:
- – έως τις 12/9 από 7:30 έως 17:00
- – από 15/9 κι έπειτα από 7:00 έως 20:00
The ψηφιακή πλατφόρμα webchannel.1521.aade.gr λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο επτά ημέρες την εβδομάδα.Κατά τη διάρκεια πιλοτικής εφαρμογής του συστήματος τον Αυγούστο, σύμφωνα με στοιχεία του κ. Πιτσιλή «καταφέραμε να απαντήσουμε στο 95% των κλήσεων» ενώ «το πρόβλημα λύθηκε κατά την πρώτη επαφή στο ποσοστό του 85%». Η υπηρεσία δέχεται καθημερινά περίπου δύο χιλιάδες τηλεφωνικές κλήσεις ενώ οι δυνατότητές της επιτρέπουν μέχρι πέντε χιλιάδες ημερησίως.