19/06/2025

Αποκαλυπτική Έρευνα της Klarna: Πόσα Χρήματα Είναι Διατεθειμένοι να Ξοδέψουν οι Έλληνες Καταναλωτές;

Νέα έρευνα της Klarna αποκαλύπτει πόσα χρήματα  είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές για να ταξιδέψουν για έναν γάμο. Η εν λόγω έρευνα έγινε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio και τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στις απαντήσεις 1.000 Ελλήνων  καταναλωτών. Ως γάμος προορισμού αναφέρεται ο γάμος που πραγματοποιείται εκτός της πόλης

Νέα έρευνα της Klarna αποκαλύπτει πόσα χρήματα είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές για να

Νέα Έρευνα της Klarna: Πόσα Είναι Διατεθειμένοι να Ξοδέψουν οι Έλληνες για Γάμους Προορισμού

Μια πρόσφατη μελέτη από την Klarna αποκαλύπτει τις οικονομικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τα έξοδα που συνδέονται με τη συμμετοχή τους σε γάμους που διεξάγονται εκτός της πόλης τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία Appinio και βασίστηκε στις απαντήσεις 1.000 Ελλήνων.

Οι γάμοι προορισμού αναφέρονται σε εκείνους που διεξάγονται μακριά από την πόλη καταγωγής του ζευγαριού, απαιτώντας συχνά μεγαλύτερες μετακινήσεις για τους καλεσμένους. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν σημαντικές διαφορές στον τρόπο που οι καταναλωτές διαχειρίζονται το κόστος συμμετοχής και τις στρατηγικές που ακολουθούν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν οικονομικά.

Οικονομική Ικανότητα των Καλεσμένων

Σύμφωνα με τα ευρήματα, περισσότεροι από 60% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν θα ξόδευαν πάνω από 500 ευρώ συνολικά για τη συμμετοχή τους σε έναν γάμο. Αυτά τα έξοδα περιλαμβάνουν μεταφορές, διαμονή και δώρα προς το ζευγάρι. Το 36,7% αναφέρει ότι μπορεί οριακά να διαθέσει έως 250 ευρώ, ενώ μόλις το 7% είναι πρόθυμοι να ξεπεράσουν τα 1.500 ευρώ.

Εντυπωσιακό είναι ότι σχεδόν το 39% έχει αρνηθεί στο παρελθόν πρόσκληση λόγω του κόστους ταξιδιού.

Δαπάνες κατά τη Συμμετοχή σε Γαμήλια Εκδήλωση

Για όσους τελικά αποφασίζουν να παραβρεθούν, η οικονομική επιβάρυνση είναι εμφανής: το 31% δήλωσε ότι ξόδεψε λιγότερα από 250 ευρώ ενώ ένα άλλο ποσοστό (30%) πλήρωσε μέχρι και 500 ευρώ. Μόνο ένα μικρό ποσοστό (4,7%) υπερέβη τα χίλια ευρώ.

Κύριες Πηγές Κόστους

The main financial burdens for guests are accommodation (35,3%) and transportation costs (33,8%). With flexible payment options like splitting the cost into three interest-free installments offered by Klarna, guests can manage these expenses more effectively.

The gift to the couple also adds a important financial burden for many attendees; about 21.5% of respondents indicated this concern when combined with travel and accommodation costs.

Στρατηγικές Οικονομίας και Επιλογές Πληρωμών

Pursuing cost-effective strategies is common among guests attending destination weddings; approximately (46.5%)

A similar percentage ((30.1%) ) chooses to share accommodation costs with other guests by renting an Airbnb property which can be paid through Klarna’s installment plans for added flexibility.

Eπιλογές Χρηματοδότησης

A significant number of respondents who attended destination weddings reported saving money in advance (44.3%), while another portion used funds from their current accounts (44.9%). A smaller group opted for credit card payments or borrowed from family and friends as option financing methods.
In terms of future payment intentions for destination wedding expenses:

  • (39%) prefer using savings;
  • (28%) would cut back on personal spending;
  • A small percentage ((8.9%) considers using Buy Now Pay Later services.

Sυμπέρασμα

The findings from Klarna’s research indicate that while weddings remain appealing events for attendees in Greece thay also present a considerable financial challenge when travel is involved.
With Klarna’s payment solutions traveling to a destination wedding can become more manageable and affordable!