Εφορία και ChatGPT: Η 24ωρη ψηφιακή βοήθεια για φορολογούμενους!
Έρχεται ChatGPT που θα απαντά σε καθημερινά ερωτήματα των φορολογουμένων που αφορούν στην Εφορία. Όπως αναφέρουν πληροφορίες, σήμερα αναμένεται να παρουσιαστεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ του οποίου η χρηματοδότηση θα γίνει με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο έχει προϋπολογισμό 26,86 εκατ. ευρώ και μάλιστα στο ΚΕΦ θα

Εισαγωγή του ChatGPT για την Υποστήριξη Φορολογουμένων
Σύντομα θα παρουσιαστεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ, το οποίο θα παρέχει άμεσες απαντήσεις σε καθημερινές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με τη φορολογία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η χρηματοδότηση αυτού του έργου προέρχεται από το Ταμείο Ανάκαμψης και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 26,86 εκατομμύρια ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, θα ενσωματωθεί ένα ψηφιακό εργαλείο που θα διευκολύνει την επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες.
Μέσω του ChatGPT οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ερωτήσεις οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της εβδομάδας, συμπεριλαμβανομένων και των Κυριακών.Το σύστημα θα παρέχει άμεσες απαντήσεις και καθοδήγηση βήμα προς βήμα για τις διαδικασίες που τους αφορούν. Οι χρήστες μπορούν να αναμένουν εξηγήσεις σχετικά με ποικιλία θεμάτων όπως αποδείξεις, τεκμήρια, αριθμό δόσεων και οδηγίες για διορθώσεις ή αλλαγές στοιχείων.
Για να αποκτήσει πρόσβαση στο ChatGPT ο φορολογούμενος πρέπει να χρησιμοποιήσει τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet του. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν θα διατίθενται πληροφορίες που σχετίζονται με προσωπικά οικονομικά δεδομένα όπως χρέη ή επιστροφές φόρου.
Αναβάθμιση Υπηρεσιών μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης
Με την ενεργοποίηση αυτού του κέντρου αναμένεται σημαντική βελτίωση στην εξυπηρέτηση τόσο των επιχειρήσεων όσο και των πολιτών. Το ΚΕΦ σκοπεύει να προσφέρει έναν ενιαίο δίαυλο επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου, email, live chat καθώς και ενός νέου chatbot ώστε οι πολίτες και οι επιχειρήσεις να λαμβάνουν γρηγορότερη εξυπηρέτηση.
Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα της λειτουργίας αυτού του κέντρου περιλαμβάνουν:
- Σταδιακή αποσυμφόρηση των υπηρεσιών που μέχρι σήμερα εξυπηρετούν τους φορολογούμενους.
- Kαλύτερος συντονισμός μεταξύ διαφορετικών υπηρεσιών ώστε να μειωθεί η πίεση στο τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ καθώς και στις επιμέρους ΔΟΥ.