«Εκρηκτική Άνοδος: Σχεδόν τα Μισά Αυτοκίνητα Πωλήθηκαν Υβριδικά τον Ιούλιο στην Ελλάδα!»
Σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλήθηκαν τον Ιούλιο στην Ελλάδα διέθεταν υβριδική τεχνολογία, με το ποσοστό να φθάνει το 49% στο πρώτο επτάμηνο του έτους,όντας αρκετά πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. (34,8%). Οι καταναλωτές στράφηκαν στα υβριδικά λόγω χαμηλής κατανάλωσης, μειωμένων εκπομπών ρύπων, χαμηλών τελών κυκλοφορίας και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Τα plug-in υβριδικά

Σχεδόν το 50% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στην Ελλάδα τον Ιούλιο ενσωμάτωναν υβριδική τεχνολογία, με το ποσοστό να φτάνει το 49% κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του έτους, ξεπερνώντας σημαντικά τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (34,8%). Οι καταναλωτές επιλέγουν τα υβριδικά οχήματα κυρίως λόγω της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, των μειωμένων εκπομπών CO2, των ευνοϊκών τελών κυκλοφορίας και της αυξανόμενης περιβαλλοντικής συνείδησης.
Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα παρουσίασαν αύξηση 1,1% τον Ιούλιο και ανήλθαν στο 6,5% των συνολικών πωλήσεων για την επταμηνία. Στην Ε.Ε., το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 8,4%. Αυτά τα οχήματα θεωρούνται «προπομποί» της πλήρους ηλεκτροκίνησης με μέση αυτονομία περίπου 60 χιλιομέτρων και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσουν τα 100 χιλιόμετρα.
Αντίθετα, οι πωλήσεις αμιγώς βενζινοκίνητων οχημάτων σημείωσαν πτώση φθάνοντας στο 27,2%, ενώ τα πετρελαιοκίνητα περιορίστηκαν στο μόλις 4,3% τον Ιούλιο και σε μόνο 3,1% για την επταμηνία. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων που λειτουργούν με φυσικό αέριο παρέμειναν σταθερές ενώ εκείνα που χρησιμοποιούν υγραέριο παρουσίασαν αύξηση κατά 1,8%, φθάνοντας στο ποσοστό του 3,3% στην αγορά.
Η κατηγορία «Β» διατηρεί τη θέση της ως η πιο δημοφιλής επιλογή στους καταναλωτές συγκεντρώνοντας το εντυπωσιακό ποσοστό του 57% στις συνολικές πωλήσεις (36,6% SUV). Ακολουθεί η κατηγορία «C» με ποσοστό μόλις στο 24,2% (18.3 % SUV) και τέλος η κατηγορία «Α» με ένα μικρότερο αλλά αξιοσημείωτο ποσοστό του 8.3 % (1.9 % SUV).