01/09/2025

«Επαναστατική Υπηρεσία 1555: Βιντεοκλήσεις στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα για Όλους!»

Το τηλεφωνικό κέντρο του 1555 επισκέφθηκε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να παρακολουθήσει τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας του τηλεφωνικού κέντρου 1555 «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα» και της διαδικασίας προγραμματισμού ραντεβού. Πρόκειται για μία καινούρια λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 1555 η οποία δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες με προβλήματα ακοής

Καύσωνας και εργασία: Έκτακτες οδηγίες από το Υπουργείο Εργασίας

Επίσκεψη της Υπουργού Εργασίας στο Τηλεφωνικό Κέντρο 1555

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, πραγματοποίησε επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο 1555 για να παρακολουθήσει τη νέα υπηρεσία «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα» καθώς και τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού.

Αυτή η καινοτόμος λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου επιτρέπει σε άτομα με προβλήματα ακοής να επικοινωνούν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα μέσω βιντεοκλήσεων με εξειδικευμένους εκπροσώπους που είναι εκπαιδευμένοι στα θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Η κα Κεραμέως είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τη διαδικασία ορισμού ραντεβού από την ιστοσελίδα του 1555 για την υπηρεσία νοηματικής γλώσσας, ενώ συνομίλησε με τους υπαλλήλους της υπηρεσίας καθώς και τον διερμηνέα που εργάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο. Επιπλέον,παρακολούθησε μια δοκιμή βιντεοκλήσης μεταξύ ενός υπαλλήλου/διερμηνέα και ενός πολίτη με προβλήματα ακοής.

Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, η Υπουργός δήλωσε: «Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555 προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών,μεριμνούμε για όλους ανεξαιρέτως με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του συνόλου των Ελλήνων πολιτών».

Η υποβολή αιτήματος για ραντεβού μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας https://1555.gov.gr χρησιμοποιώντας τους κωδικούς Taxisnet στη ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 17:00. Στην ιστοσελίδα του τηλεφωνικού κέντρου υπάρχει επίσης σχετικό βίντεο.