Γερμανία: Επαναστατική Στροφή στην Εργασία – Η VW Ξεκινά Τετραήμερη Εβδομάδα από το 2027!
Η αναδιάρθρωση του εργοστασίου της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ από το 2027 και μετά -με στόχο να δημιουργηθεί χώρος για παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων- θα μπορούσε να σημαίνει τετραήμερη εβδομάδα εργασίας κατά τη διάρκεια της μεταβατικής φάσης, δήλωσε στους εργαζόμενους η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, Ντανιέλα Καβάλο. Η Καβάλο δήλωσε ότι τα συνδικάτα συμφώνησαν στην ελάχιστη

Μετασχηματισμός της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ: Μια Νέα Εποχή για την Κατασκευή Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων
Η Volkswagen προγραμματίζει μια ουσιαστική αναδιάρθρωση του εργοστασίου της στο Βόλφσμπουργκ, η οποία θα ξεκινήσει το 2027. Ο στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι να διαμορφωθεί χώρος για την αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με τη Ντανιέλα Καβάλο, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, αυτό μπορεί να οδηγήσει στην εφαρμογή τετραήμερης εβδομάδας εργασίας κατά τη διάρκεια της μεταβατικής φάσης.
Η Καβάλο τόνισε ότι τα συνδικάτα έχουν συμφωνήσει σε περιορισμένη αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων κατά αυτήν την περίοδο, ωστόσο ενθάρρυναν τους υπαλλήλους να αναλάβουν επιπλέον βάρδιες ώστε να αντισταθμίσουν τις πιθανές μειώσεις ωρών εργασίας στο μέλλον. «Πρέπει τώρα να λάβουμε αποφάσεις που θα μας επιτρέψουν να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες αργότερα. Από το 2027 και μετά, η ιδέα μιας προσωρινής τετραήμερης εβδομάδας εργασίας δεν είναι καθόλου απίθανη», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η συμφωνία που επιτεύχθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο μεταξύ Volkswagen και συνδικάτων περιλάμβανε τη μεταφορά παραγωγής του Golf με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το Βόλφσμπουργκ στο Μεξικό από το 2027. Αυτή η εξέλιξη έχει προκαλέσει ανησυχίες στους υπαλλήλους σχετικά με το μέλλον του εργοστασίου.Ωστόσο, η Καβάλο διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι οι προοπτικές για το εργοστάσιο παραμένουν θετικές μέσω σχεδίων για την παραγωγή ηλεκτρικού Golf και ενός νέου SUV T-Roc μέχρι τα τέλη της δεκαετίας.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το συμβούλιο εργαζομένων, η παγκόσμια παραγωγή του Golf έχει υποχωρήσει δραματικά από πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες το 2015 σε μόλις πάνω από 300.000 μονάδες για το 2024, ενώ φέτος προβλέπεται ότι θα παραχθούν μόνο 250.000 αυτοκίνητα. «Αυτή η τάση δείχνει μια συνεχόμενη πτώση· επομένως είναι αναπόφευκτο ότι πρέπει να μεταφερθεί η παραγωγή του Golf στο Μεξικό», τόνισε πρόσφατα η Καβάλο.