10/12/2025

MyNAFTILIAlive: Νέες Υπηρεσίες και Ραντεβού για Ναυτικούς – Όλες οι Λεπτομέρειες!

Μέσω της πλατφόρμας «myNAFTILIAlive» μπορούν, από σήμερα 08 Δεκεμβρίου, οι ναυτικοί να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους για 8 επιπλέον διαδικασίες που αφορούν σε έκδοση αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και βεβαιώσεων, ώστε να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία. Με το «myNAFTILIAlive» όλα τα ραντεβού είναι πλέον προγραμματισμένα και καταγεγραμμένα, ενισχύοντας τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα και τη σωστή λειτουργία

myNAFTILIAlive: Για ποιες επιπλέον διαδικασίες θα μπορούν οι ναυτικοί να κλείνουν ραντεβού – Όλες οι

Νέα Ψηφιακή Πλατφόρμα για Προγραμματισμό Ραντεβού Ναυτικών

Από σήμερα,08 Δεκεμβρίου,οι ναυτικοί έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού μέσω της πλατφόρμας «myNAFTILIAlive» για οκτώ επιπλέον διαδικασίες που σχετίζονται με την έκδοση αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και πιστοποιητικών. Αυτή η νέα υπηρεσία διευκολύνει την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων με φυσική παρουσία.

Με το «myNAFTILIAlive», όλα τα προγραμματισμένα ραντεβού είναι καταγεγραμμένα και οργανωμένα, αυξάνοντας τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα στη λειτουργία του Τμήματος Αποδεικτικών Ναυτικής Ικανότητας. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί έως και 120 ραντεβού ημερησίως, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής τόσο για τους ναυτικούς όσο και για τους εκπροσώπους τους.

Σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Ναυτιλίας,οι διαδικασίες που μπορούν πλέον να προγραμματίσουν οι ναυτικοί μέσω της πλατφόρμας «myNAFTILIAlive» από τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου περιλαμβάνουν:

  • Έκδοση αποδεικτικών Ναυτικής Ικανότητας και Βεβαιώσεων
  • Έκδοση πιστοποιητικών S.S.O αξιωματικών και κατώτερων πληρωμάτων
  • Επικύρωση πιστοποιητικών αλλοδαπών ναυτών
  • Πιστοποιητικά ειδικού τύπου TYPE – RATING
  • Bεβαίωση ακύρωσης πιστοποιητικών λόγω σύνταξης
  • Πιστοποιητικά Tanker Safety Αξιωματικών και κατώτερων πληρωμάτων
  • Pιστοποιήσεις βάσει των κωδίκων IGF και POLAR
  • Aνανεώσεις πιστοποιητικού RO-RO Passenger

Η πλατφόρμα αυτή εξ serves όλους τους καταγεγραμμένους Έλληνες ναυτικούς κάθε ειδικότητας καθώς επίσης τους νόμιμους εκπροσώπους τους στο Τμήμα Δ’ της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ναυτών. Οι χρήστες εισέρχονται στην πλατφόρμα χρησιμοποιώντας τα στοιχεία TaxisNet ή μέσω του gov.gr επιλέγοντας την ενότητα «Πολίτης & Καθημερινότητα», ακολουθώντας τις οδηγίες για ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού.

Mέσω της εφαρμογής οι χρήστες επιλέγουν ημέρα κι ώρα βασισμένοι στη διαθεσιμότητα κι λαμβάνουν άμεση επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος. Παρέχεται επίσης η επιλογή επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσης του ραντεβού καθώς κι πληροφορίες υποστήριξης (τοποθεσία Υπηρεσίας Δ.ΕΚ.Ν Δ’, τηλέφωνο επικοινωνίας, υπηρεσιακό email) εμφανώς τοποθετημένες στην οθόνη.

Aπαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία είτε του ίδιου του ναύτη είτε ενός νόμιμου εκπροσώπου κατά την διάρκεια του ραντεβού με έγκριση αναγνωρισμένου εγγράφου.

Eίναι σημαντικό ότι μέσα σε δύο χρόνια λειτουργίας της η πλατφόρμα έχει προγραμματίσει συνολικά περίπου 14.317 συναντήσεις σχετικές με χορηγήσεις φυλλαδίων απασχόλησης θαλάσσιου προσωπικού. H συνεργασία μεταξύ των Υπουργείων Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος υπό τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.

Eπισημάίνεται πως το ψηφιακό σύστημα ενημέρωσης εφαρμόζεται σε πολλούς δημόσιους φορείς όπως η ΑΑΔΕ,τα ΚΕΠ αλλά κι άλλοι οργανισμοί όπως ο ΕΦΚΑ ή Ελληνικό Κτηματολόγιο όπου έχουν ήδη προγραμματιστεί πάνω από 1.955.800 ψηφιακά appointments μέχρι σήμερα.

Aν χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες ή τεχνική υποστήριξη μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Διεύθυνση Εκπαίδευσης ΝαΥΤΙΚΩΝ στο υπουργείο παρακάτω:

Email: dekn.d@hcg.gr | dekn@hcg.gr
Τέλεφωνο: 210 4521082 | 210 4280471