Νέο ΚΕΠΑ στο Γαλάτσι: Εξυπηρέτηση άνω των 3.000 πολιτών μηνιαίως!

Πάνω από 3.000 πολίτες τον μήνα μπορούν ήδη να εξυπηρετούνται στο νέο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) στο Γαλάτσι, όπως ανέφερε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, με αφορμή τη σημερινή επίσκεψη του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Νίκη Κεραμέως για το «Brain Gain»: «Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, επέστρεψαν οι 423.000» Συγκεκριμένα

Κεραμέως: Πάνω από 3.000 πολίτες τον μήνα μπορούν να εξυπηρετούνται στο νέο ΚΕΠΑ στο Γαλάτσι

Εξυπηρέτηση άνω των 3.000 πολιτών μηνιαίως στο νέο ΚΕΠΑ Γαλατσίου

Σύμφωνα με την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, το νέο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) που λειτουργεί στο Γαλάτσι έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί περισσότερους από 3.000 πολίτες κάθε μήνα. Η δήλωση αυτή έγινε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η κ. Κεραμέως ανέφερε σε ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα: “Υποδεχθήκαμε σήμερα τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στο νέο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας, που ιδρύσαμε στο Γαλάτσι. Πάνω από 3.000 συμπολίτες μας τον μήνα μπορούν ήδη να εξυπηρετούνται στο νέο, σύγχρονο, πλήρως προσβάσιμο Κέντρο, με εκτενές διαθέσιμο πάρκινγκ.”

Η υπουργός τόνισε ότι η βελτίωση της καθημερινότητας των ατόμων με αναπηρία είναι προτεραιότητα και γι’ αυτόν τον λόγο έχουν καθοριστεί τρεις βασικοί άξονες δράσης:

  • Αναβάθμιση υποδομών: Το νέο κτήριο του ΚΕΠΑ στη Γαλάτσι είναι μόνο η αρχή. Σύντομα θα ανοίξει και ένα άλλο σύγχρονο και προσβάσιμο κέντρο στον χώρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας.
  • Ενίσχυση προσωπικού: Ο αριθμός των ιατρών που εργάζονται στα ΚΕΠΑ έχει αυξηθεί σημαντικά από 500 σε 1.200 τους τελευταίους μήνες.
  • Ψηφιοποίηση διαδικασιών: Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η επέκταση της λίστας μη αναστρέψιμων παθήσεων που δεν απαιτούν πλέον επαναλαμβανόμενη πιστοποίηση.

Aπό τα παραπάνω μέτρα προκύπτει ότι οι εκκρεμότητες για ραντεβού στα ΚΕΠΑ έχουν μειωθεί δραστικά μέσα σε έναν χρόνο — από τις 30.000 στις λιγότερες από 10.000 — ενώ συνεχίζεται η προσπάθεια για περαιτέρω μείωση των χρόνων αναμονής και καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

“Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στη διοίκηση και το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ για την εξαιρετική δουλειά τους καθώς επίσης στον δήμαρχο Γαλατσίου, Γιώργο Μαρκόπουλο, για την άψογη συνεργασία στην υλοποίηση αυτού του νέου έργου,” κατέληξε η υπουργός.

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.