06/12/2025

«Ψηφιακή Αξιολόγηση Υπηρεσιών ΕΣΥ: Ο Μητσοτάκης καλεί τους ασθενείς να συμβάλλουν στη βελτίωση»

«Από σήμερα η φωνή του πολίτη γίνεται πιο δυνατή όσον αφορά τα θέματα που αφορούν στην υγεία του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης που συμμετείχε νωρίτερα σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, στην οποία παρουσιάστηκε από την ηγεσία του υπουργείου Υγείας το νέο Ψηφιακό Εργαλείο Αξιολόγησης της Εμπειρίας του Ασθενούς στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ, το

Πώς θα γίνεται η ψηφιακή αξιολόγηση των υπηρεσιών του ΕΣΥ – Μητσοτάκης: «Να μας βοηθήσουν οι ασθενείς να γίνουμε καλύτεροι»

Δυνατότητα Έκφρασης Γνώμης για την Υγεία από τους Πολίτες

«Από σήμερα η φωνή του πολίτη γίνεται πιο δυνατή όσον αφορά τα θέματα που αφορούν στην υγεία του», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου. Στη συνάντηση αυτή παρουσιάστηκε το νέο Ψηφιακό Εργαλείο Αξιολόγησης της Εμπειρίας του Ασθενούς στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο στους πολίτες.

Αξιολόγηση Νοσοκομείων: SMS σε Ασθενείς

Ο Πρωθυπουργός ανέφερε: «Είναι 11:00 η ώρα, θα αποσταλούν σε λίγα λεπτά τα πρώτα sms αξιολόγησης των υπηρεσιών των νοσοκομείων μας σε ασθενείς που έχουν πάρει εξιτήριο πρόσφατα.» Στην προηγούμενη συζήτησή του με τον υπουργό Υγείας, συμφώνησαν ότι η αξιολόγηση των υπηρεσιών πρέπει να προέρχεται από τους ίδιους τους χρήστες.

«Με αυτό το οργανωμένο ερωτηματολόγιο, οι ασθενείς θα μπορούν ανώνυμα να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις υπηρεσίες που έλαβαν στα νοσοκομεία μας», πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός. Το εργαλείο αυτό δεν θα περιλαμβάνει ψυχιατρικά,παιδιατρικά και ογκολογικά νοσοκομεία προς το παρόν.

Η συλλογή δεδομένων από τους ασθενείς είναι κρίσιμη για την κατανόηση της πραγματικής κατάστασης στα νοσηλευτικά ιδρύματα.Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε τη σημασία της γνώμης των πολιτών και πώς αυτή μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στοιχεία Χρήσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας

Άδωνις Γεωργιάδης: «Έχουμε 25 εκατομμύρια περιστατικά τον χρόνο,85.000 περιστατικά καθημερινά.»

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Αυτό δείχνει πόση σημασία έχει για εμάς η συνεχής βελτίωση.» Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την αξιοποίηση δεδομένων και την επίλυση προβλημάτων στο σύστημα υγείας.

Aξιολογήσεις και Βαθμολογίες

Mέσω της νέας εφαρμογής οι πολίτες μπορούν μετά την έξοδο τους από το νοσοκομείο να επισκεφτούν τον ιστότοπο axiologisi.esy.gov.gr και με εύκολες διαδικασίες να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες που έλαβαν ανώνυμα. Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε άτομα άνω των 18 ετών που έχουν παραμείνει στο δημόσιο νοσοκομείο για περισσότερη από μία ημέρα.

  • Προσβασιμότητα:
  • Pοιότητα Φροντίδας:
  • Aλληλεπίδραση με Προσωπικό:
  • Kαθαριότητα & Σίτιση:
  • Eνημέρωση κατά την Έξοδο:

the responses will be collected and stored in a database to generate specific ratings for each hospital and department over time while also compiling annual reports highlighting strengths and weaknesses along with recommendations for improvement.

Sτόχοι Ψηφιακού Εργαλείου

The new digital tool aims to identify problems early on and address them effectively while promoting best practices within public hospitals and enhancing the patient-centered approach of the National Health System (ΕΣΥ).

Aναγνώριση Συμβολής στην Δημιουργία Tool

The Minister of Health Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε όλους όσους συμμετείχαν στην ανάπτυξη αυτού του εργαλείου καθώς πιστεύουν ότι θα φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της υγειονομικής περίθαλψης στη χώρα μας. Κλείνοντας κάλεσε όλους τους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία αξιολόγησης διαβεβαιώνοντάς τους ότι τα προσωπικά δεδομένα είναι ασφαλή.