«Σάλος στις Πανελλήνιες 2025: Ρολόι έδειχνε λάθος ώρα και «μηδένισε» υποψήφιο – Οι καταγγελίες γονέων που συγκλονίζουν»
Ένα ατυχές περιστατικό σημειώθηκε στις Πανελλήνιες 2025 , καθώς μαθητής φέρεται να έχασε κρίσιμο χρόνο λόγω λανθασμένης ένδειξης σε ρολόι τοίχου εξεταστικής αίθουσας στη Γλυφάδα. Πέρα από το άγχος που έχουν οι υποψήφιοι φαίνεται πως έχουν να αντιμετωπίσουν και προβλήματα στον εξοπλισμό των αιθουσών. Η σοβαρή καταγγελία ήρθε στο φως μέσω της εκπομπής Open Τώρα

Ατυχές συμβάν κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων 2025
Ένα λυπηρό γεγονός σημειώθηκε κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων εξετάσεων του 2025, καθώς μαθητής φέρεται να έχασε πολύτιμο χρόνο εξαιτίας λανθασμένης ένδειξης σε ρολόι τοίχου στην αίθουσα εξετάσεων στη Γλυφάδα. Εκτός από την πίεση που βιώνουν οι υποψήφιοι, φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν και προβλήματα με τον εξοπλισμό των αιθουσών.
Η σοβαρή καταγγελία ήρθε στο προσκήνιο μέσω της εκπομπής Open Τώρα, όπου αναφέρθηκε ότι μαθητής σε εξεταστικό κέντρο στη Γλυφάδα παρέδωσε ημιτελές γραπτό λόγω του γεγονότος ότι το ρολόι της αίθουσας ήταν μία ώρα πίσω. Ο υποψήφιος δεν είχε μαζί του κινητό τηλέφωνο, καθώς αυτό απαγορεύεται κατά τη διάρκεια της εξέτασης και έτσι βασίστηκε αποκλειστικά στο ρολόι για να παρακολουθήσει τον χρόνο.
«Μπέρδεψε την ώρα» λόγω του ρολογιού – Παρέδωσε χωρίς να ολοκληρώσει
Το περιστατικό συνέβη την Παρασκευή, 30 Μαΐου, κατά την εξέταση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας (Έκθεση). Οι μαθητές δεν είχαν πρόσβαση σε κινητά σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου και ο μόνος τρόπος για να ελέγξουν τον χρόνο ήταν μέσω του τοίχου. Το πρόβλημα προέκυψε όταν ο εξεταζόμενος νόμιζε ότι είχε ακόμα αρκετό χρόνο στη διάθεσή του. Η πραγματικότητα τον αιφνιδίασε όταν οι επιτηρητές ανακοίνωσαν πως απέμενε μόλις ένα τέταρτο πριν από τη λήξη της εξέτασης ενώ εκείνος πίστευε ότι είχε μιάμιση ώρα ακόμη.
Η οικογένεια του μαθητή δηλώνει πως ο νέος βρίσκεται σε κακή ψυχολογική κατάσταση και δυσκολεύεται να αποδεχθεί ότι δεν ολοκλήρωσε το γραπτό του όχι λόγω αδυναμίας αλλά εξαιτίας ενός εξωτερικού παράγοντα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γονείς σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε νομικές ενέργειες αν δεν γίνει δεκτό το αίτημά τους για επανεξέταση στο συγκεκριμένο μάθημα. Σκοπός τους είναι να δοθεί στον μαθητή μια δεύτερη ευκαιρία δεδομένου ότι η κατάσταση αυτή δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα.