«Σκάνδαλο στη Σικελία: Το Ελεγκτικό Συνέδριο Αντιτίθεται στη Μεγάλη Γέφυρα προς την Ηπειρωτική Ιταλία»
Το Ιταλικό Ελεγκτικό Συνέδριο αποφάσισε απόψε να μην επικυρώσει το σχέδιο που προβλέπει δημιουργία γέφυρας η οποία θα πρέπει να ενώσει την ηπειρωτική Ιταλία με την Καλαβρία. Η κυβέρνηση Μελόνι είχε εγκρίνει το συγκεκριμένο σχέδιο τον περασμένο Αύγουστο. Η Ιταλίδα πρωθυπουργός υπογράμμισε πριν από λίγο ότι «πρόκειται για την πολλοστή εισβολή της δικαστικής εξουσίας σε
Απόρριψη του Σχεδίου Γέφυρας στην Ιταλία
Το Ιταλικό Ελεγκτικό Συνέδριο ανακοίνωσε απόψε ότι δεν θα επικυρώσει το σχέδιο που αφορά την κατασκευή μιας γέφυρας για να συνδέσει την ηπειρωτική Ιταλία με την Καλαβρία.
Η κυβέρνηση υπό την πρωθυπουργό Μελόνι είχε δώσει το πράσινο φως για αυτό το έργο τον περασμένο Αύγουστο. Η Μελόνι δήλωσε πρόσφατα ότι «πρόκειται για μια ακόμη παρέμβαση της δικαστικής εξουσίας στις αποφάσεις της κυβέρνησης και του κοινοβουλίου». Από την πλευρά του, ο υπουργός Μεταφορών και γραμματέας της Λέγκα, Ματέο Σαλβίνι, χαρακτήρισε αυτήν την απόφαση ως «πολιτική επιλογή που βλάπτει σημαντικά τη χώρα».
Ωστόσο, σύμφωνα με τις νομικές διαδικασίες στην Ιταλία, παρόλο που το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει εκφράσει αρνητική θέση, η κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει εκ νέου ότι το έργο πληροί κρίσιμα εθνικά συμφέροντα και έτσι να προχωρήσει στην έγκρισή του.
Όπως αναφέρεται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ορισμένα ζητήματα που δεν έπεισαν τα μέλη του Ελεγκτικού Συνεδρίου περιλαμβάνουν τη συμμόρφωση με τους ευρωπαϊκούς κανόνες καθώς και τα αντισεισμικά μέτρα. Επιπλέον ανησυχία προκαλεί η αύξηση των υπολογισθέντων δαπανών κατά πάνω από 50% σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις.
Η μέχρι σήμερα εκτιμώμενη δαπάνη για την κατασκευή της «γέφυρας του στενού της Μεσσίνας» αγγίζει περίπου τα 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ.Το συνολικό μήκος της γέφυρας θα φτάνει τα 3.666 μέτρα και η καθημερινή κυκλοφορία αναμένεται να περιλαμβάνει έως 140.000 οχήματα καθώς επίσης περισσότερα από 200 τρένα. Η ολοκλήρωση αυτού του εγχειρήματος υπολογίζεται μέχρι το έτος 2032.
