Victoria’s Secret: Στη Δίνη Κυβερνοεπίθεσης και Οικονομικών Προκλήσεων!
Η Victoria’s Secret βρίσκεται αντιμέτωπη με μια σειρά από οικονομικές προκλήσεις και εσωτερικές ανακατατάξεις, ενώ ταυτόχρονα παλεύει με τις συνέπειες μιας σοβαρής κυβερνοεπίθεσης. Σύμφωνα με το Retail Dive, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η πρόσφατη κυβερνοεπίθεση, που συνέβη κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου Memorial Day, αναμένεται να της κοστίσει περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια στα λειτουργικά
Οικονομικές Προκλήσεις και Μεταβολές στη Victoria’s Secret
Η Victoria’s Secret βρίσκεται σε μια κρίσιμη περίοδο, καθώς αντιμετωπίζει πολλές οικονομικές δυσκολίες και εσωτερικές μεταρρυθμίσεις, ενώ παράλληλα προσπαθεί να διαχειριστεί τις συνέπειες μιας σοβαρής κυβερνοεπίθεσης.
Σύμφωνα με αναφορές από το Retail Dive, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι η πρόσφατη κυβερνοεπίθεση που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου του Memorial Day αναμένεται να της κοστίσει περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου. Αυτή η επίθεση είχε σημαντικές επιπτώσεις στις πωλήσεις,καθιστώντας την συγκεκριμένη περίοδο ακόμα πιο δύσκολη για την εταιρεία,η οποία ήδη βρισκόταν υπό οικονομική πίεση.
Παρά τις προκλήσεις αυτές, τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου ανήλθαν σε 2,8 εκατ. δολάρια, βελτιωμένα από ζημίες ύψους 2,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ωστόσο, τα συνολικά έσοδα παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητα γύρω από το 1,4 δισ. δολάρια με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να καταγράφουν πτώση της τάξης του 1%.
Για να αντιστρέψει αυτή την κατάσταση και να επαναφέρει τη δυναμική της στην αγορά,η victoria’s Secret προσέλαβε τη νέα Chief Marketing Officer (CMO),Elizabeth Preis. Η Preis είναι πρώην στέλεχος της Anthropologie και έχει ως στόχο να ανανεώσει την εικόνα της εταιρείας.
