Νέο Σύστημα Call Center: Επαναστατική Αναβάθμιση της Κρατικής Αρωγής από το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης
Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, μέσω της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής, προχωρά στη δημιουργία νέας, ενισχυμένης γραμμής επικοινωνίας (call center) για τους πληγέντες. Η νέα υπηρεσία θα λειτουργεί ως κεντρικό σημείο ενημέρωσης και υποστήριξης, προσφέροντας αναβαθμισμένη τηλεφωνική και ψηφιακή εξυπηρέτηση. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η καλύτερη και ταχύτερη
Δημιουργία Νέας Υπηρεσίας Στήριξης για Πληγέντες από Φυσικές Καταστροφές
Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, μέσω της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής, ανακοινώνει τη σύσταση ενός νέου, ενισχυμένου κέντρου επικοινωνίας (call center) για τους επηρεαζόμενους πολίτες.Αυτή η υπηρεσία θα λειτουργεί ως κύριο σημείο πληροφόρησης και υποστήριξης, παρέχοντας βελτιωμένες τηλεφωνικές και ψηφιακές εξυπηρετήσεις.
Ο πρωταρχικός στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών που έχουν υποστεί ζημιές από φυσικά φαινόμενα. Η αναγκαία ενίσχυση αυτού του καναλιού επικοινωνίας προήλθε από την ανάγκη για άμεση, οργανωμένη και ανθρώπινη επαφή με τους πληγέντες. Έτσι μειώνεται η ταλαιπωρία των πολιτών ενώ επιταχύνονται οι διαδικασίες αποκατάστασης.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας θα διενεργηθούν πάνω από 1.000 εξερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις προς τους πολίτες, οι οποίοι παράλληλα θα καθοδηγούνται ώστε να έρθουν σε επαφή με τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να λάβουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις απαιτούμενες πληροφορίες – έτσι διασφαλίζεται ότι καμία κλήση ή αίτημα δεν μένει αναπάντητο.Μέσω του οργανωμένου συστήματος call center οι πολίτες θα ενημερώνονται εγκαίρως για τις διαθέσιμες λύσεις σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο σχετικά με αποζημιώσεις επισκευής ή ανοικοδόμησης των σπιτιών τους καθώς επίσης για παρατάσεις και άλλες σχετικές πτυχές που αφορούν την κρατική στήριξη.
Η νέα γραμμή υποστήριξης διαθέτει προηγμένη τεχνολογική υποδομή καθώς επίσης εκπαιδευμένο προσωπικό που εγγυάται υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης. Το σύστημα περιλαμβάνει:
- Ένα εξελιγμένο σύστημα κλήσεων Genesys Dialer για γρήγορη κι οργανωμένη επικοινωνία.
- Μοντέρνο CRM όπου καταγράφονται όλες οι αλληλεπιδράσεις με τον πολίτη.
- Eξειδικευμένους εκπροσώπους τηλεφωνικής υποστήριξης εκπαιδευμένους στη διαχείριση αιτημάτων αλλά και ιδιαίτερων περιστατικών.
- Mηχανισμούς ελέγχου ποιότητας κι προστασίας δεδομένων.
- Sυνέχεια ενημέρωσης προς το Υπουργείο σε πραγματικό χρόνο.
Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Κωνσταντίνος Κατσαφάδος, υπεύθυνος θεμάτων κρατικής στήριξης δήλωσε ότι «Με τη νέα αυτή συνεργασία, ενισχύουμε την άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πληγέντες, περιορίζουμε την ταλαιπωρία και επιταχύνουμε κάθε διαδικασία που αφορά την αποκατάσταση μετά από φυσικές καταστροφές. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος: κανένας πολίτης να μην μένει χωρίς ενημέρωση ή απάντηση. Η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων καθώς κι η υποστήριξη ειδικών επαγγελματιών συνιστούν βήματα προς ένα κράτος πιο γρήγορο, πιο λειτουργικό κι ανθρώπινο.»
