«Ανατροπή στην Ακρίβεια: Μειώσεις τιμών σε 1.000 προϊόντα – Ανακαλύψτε τη Λίστα!»
Σε ισχύ αναμένεται να τεθεί τα επόμενα 24ώρα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το σχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης για να μειωθούν άμεσα οι τιμές σε 1.000 βασικά αγαθά όπως είναι τα τρόφιμα. Οι συναντήσεις που είχε την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωριάκος με εκπροσώπους από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και των βιομηχανιών τροφίμων φαίνεται

Σχέδιο Μείωσης Τιμών σε 1.000 Αγαθά
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το υπουργείο Ανάπτυξης προγραμματίζει να εφαρμόσει νέο σχέδιο που θα ισχύσει εντός των επόμενων 24 ωρών, με στόχο τη δραστική μείωση τιμών σε 1.000 βασικά προϊόντα όπως τρόφιμα και άλλα αγαθά. Οι πρόσφατες συναντήσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωριάκου, με εκπροσώπους σούπερ μάρκετ και βιομηχανιών τροφίμων φαίνεται ότι αποδίδουν θετικά αποτελέσματα, καθώς το πλάνο για «μόνιμες μειώσεις τιμών» είναι έτοιμο να ξεκινήσει σύντομα.
Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας
Ανακοινώσεις για Μειώσεις Τιμών
Μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα και εφόσον δεν υπάρξουν σημαντικές ανατροπές, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να συνεργαστούν με τις βιομηχανίες τροφίμων για την ανακοίνωση των πρώτων προϊόντων που θα υποστούν μειώσεις στις τιμές τους.Είναι πιθανό οι μειώσεις αυτές να καλύψουν όλα τα 1.000 προϊόντα ώστε οι καταναλωτές να επωφεληθούν άμεσα.
Η Λίστα των Προϊόντων
Όπως προκύπτει από τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, η λίστα θα περιλαμβάνει είδη όπως: ζυμαρικά, γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι), τυριά, κρέας κάθε τύπου (είτε φρέσκο είτε κατεψυγμένο), ελαιόλαδο και αλεύρι. Επίσης θα υπάρχουν όσπρια και αλλαντικά καθώς επίσης ψωμί του τοστ και μπισκότα μεταξύ άλλων καθημερινών αγαθών που καταναλώνουν τα νοικοκυριά.
Η αρχική πρόθεση είναι οι νέες χαμηλές τιμές στα σούπερ μάρκετ να παραμείνουν μέχρι το τέλος της χρονιάς· ωστόσο η διάρκεια αυτής της προσφοράς θα καθοριστεί από κάθε κατάστημα ξεχωριστά.
Eνημέρωση Καταναλωτών για Μειωμένες Τιμές
Aξιοσημείωτο είναι ότι δεν προβλέπεται κάποια ειδική σήμανση στα προϊόντα που έχουν μειωθεί οι τιμές τους· ωστόσο αναμένεται ότι οι ίδιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα ενημερώσουν τους πελάτες σχετικά με τις νέες τιμές στις προσφορές τους. Επιπλέον είναι πολύ πιθανό τα συγκεκριμένα προϊόντα να δημοσιεύονται στην πλατφόρμα e-katanalotis της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή ώστε έτσι όλοι οι καταναλωτές μπορούν εύκολα και γρήγορα να ενημερώνονται.
Cελιδη Στόχος του Σχεδίου
Mε αυτό το σχέδιο ο στόχος τόσο του υπουργείου Ανάπτυξης όσο κι αυτών των επιχειρήσεων είναι η εξασφάλιση πρόσβασης στους καταναλωτές σε προσιτές τιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Να σημειωθεί πως παρόμοια πρωτοβουλία είχε υλοποιηθεί πέρυσι τον χειμώνα όπου είχαν πραγματοποιηθεί μειώσεις μέχρι 50% σε συνολικά 671 διαφορετικά προϊόντα.